DuygumKlc Üçüncü gebeliğim ve her şeye baştan başlıyorum🙃 Bu yıl kız senesi diyorlar bilen duyan ? ☺️
Melike35 DuygumKlc inşallah çok amin 🥰 iki oğlum var kızım olsun çok istiyorum oğullarımdan memnunum ama işte 10+4 üz biz
DuygumKlc Mrvaklynr ben sadece evde test yapıp doktorumdan randevu aldım. İlk muayenem geçen haftaydı ancak 4haftalık kese temiz ve çok küçük iki hafta sonra gel o zaman bakalım dedi yani kan testi yaptırmadım henüz
elekarven_94 Mrvaklynr benim 7 gün geçikmem vardı bugün bktirdim 187 ckti geç dollenme olmuştur dedi yrin cuma bida bakilcak sizlerin
DuygumKlc elekarven_94 benim 13gün gecikmem olmuştu ama son adet tarihimle kesenin tarihi makinede tutmadı haftaya tekrar gidicez bakalım
Fasulyeveannesiii Mrvaklynr benimde 2000 lerdeydi canım cok normal kiminde çok düşük oluyor kimisinden yüksek bence ne kadar yüksekse o kadar tutunmuş oluyor ben onu anladım doktorumun dediğinden
DuygumKlc Sevim010 doktorum 6.haftamda tekrar çağırdı sanırım daha büyüyeceği için ve kalp atışı için
Tgbatvs Benimde 4 gun gecikmisti hcg 975 cikti aile hekimine yaptırmıştım pazartesi gunune randevu aldim insallah ozaman doktora gidecem
Mrvaklynr Tgbatvs çoğul gebelik olunca yüksek çıkar diyorlar ama bilmiyorum ki inşallah herhangi bi sıkıntı olmaz