annesioo Kaçıncı bebek, kaçıncı görüş olursa olsun hepsi ayrı heyecan 🥳 Kontrollerin haftadan haftaya düştüğü zamanlar, büyümüş mü bizim topaç bakalım ve bugün ilk nst’mizi çekileceğiz 🥰 Hayırlı haberlerle görelim hepimiz inşaAllah 🤲🏻🙃
annesioo annesioo benim doktorum 35. haftada başlıyor 😇 35’te de ben gitmedim daha öncesinde gitmiştim. 36’ya kaldı ilkimiz 🤗