tubikooo58 Çamlıca hisarda umut tiryakiye gidenler ve Ümrnaiye de kliniği olan Şükran Akalın’a gidenleeeeeeer yazınnnn
3boysmom tubikooo58 şükran hocaya gittim 5 ay önce doğurdum ama 4 yıldan fazladır tanıyorum kendisini tüm sülalemizi doğurttu sağolsun🥰🥰😂😂