zagorr 35+2 hamileyim bugün doktor kontrolünde nstde sancım cıktı sıvı kaybından olabilir diyip serum verip tekrar nstye soktular sancım 75 80 arası gidip geldi 1 hafta sonrw tekrar gel dediler sizce ne zaman doğururum