Hangi isim kızlar yorumlarınız önemli çok kararsızım hepsini birden istiyorum çünkü 🤣
busu1 bence Eylül bende kızım olsaydı Eylül ya da Devin koyacaktim 🌸
busu1 Asya 🌸
busu1 Benim kızım Eylül tabiki de Eylül diyorum ❤️
busu1 Eylül ya da Gökçen 💓✨
Kızımın ismi Kumsal Aden bence aden ismi çok güzel
Asya bence
Asya
Asya💞
busu1 adem kulağa çok hoş geliyor 🎀
busu1 Bi kızım var Beren şimdi yine kızım olucak inşallah bende Aden istiyorum🩷
busu1 aden çok güzel bende aden neva koymayı düşünüyorum 🤭