Hanımlar dün kontrolüm vardı haftam 36+6 2 Sezeryanım vardı öncesinde bu da sezeryan olacaktı doktorum nst de sancı var dedi acil sezeryana alındım 3. Olduğu için riske atmak istemdi ve bize en başından bebekte gelişim geriliği var denildi boyu 1 aydan geriden kilosuna 2400te kalmış dedi ve bebeğim tam tersi 3100 gram ve 51 cm doğdu bebek doktoru hatta bana sende şeker var mı bebek haftasına göre büyük doğdu dedi böyle bir gün geçirdim yani çok şaşırdım gebeliğim de hep üzüldüm ağladım eğer sizin de başınıza böyle bi olay geldiyse ultrason değerlerini çok dikkat almayın