Evettt benim oğlum baya erkenci davrandı ilk doğumumda sezeryandi buda zorunlu sezeryan olucakti yaklaşık 33 haftanın içindeyken ağrılarım vardı ama düzenli değildi 34+1de acilden giriş yaptım ağrılarım 5 dk da bir düzenli kasılmalarim vardı bir dünya ilac serum tedavisi yaptılar ama sancılar kasılmalar hiç geçmedi karnım taş gibiydi hep o kadar tedaviye rahmen 1 nisan 00.07 de doğdu oğlum kuveze aldılar tek başına nefes alamıyor şimdilik ve emziremiyorum umarım bu günlerde geçer dualarınızı bekliyorum