Kızlar cinsiyet partisi yapmak istiyorum iki arkadaşım var biri 2 yıllık evli biri 5 hala gebe kalamadılar eşime dedim onlarıda çağıralım dedi kıskanırlar belki falan hemde cinsiyet partisi günah dedi siz ne düşünüyorsunuz o arkdaşlarımı çağırsam dert çağırmasam bir dert