ysmnvrl Kızlar bazıları ikiz dogumda devlet hastanelerinin 2 refakatçi kabul ettiğini söylüyor ben sakarya da doğum yapacağım ikiz doğum tecrubesı olan varmı bu refakatcı ısı nasıl oluyor devlet hastanelerinde