Fatmaa_mehmett Dygkyz mekik ile geçiyor mu benim üçüncü gebeliğim.zayifta olduğum için göbek fln kalmıyor sadece sarkmam aşırı oluyor.gobegimden midem bulanıyor 😬
Dygkyz Fatmaa_mehmett tabiki geçer merak etmeyin zayıf olduğunuz için de çabuk toparlarsınız .Gerçekten çok kötü bir görüntü sütlaç gibi oluyor😂aynada da bakınca zayıf vücut ta görüntüsü spora teşvik ediyor
Momyy_baby Fatmaa_mehmett henüz almadığım için net bi şey söyleyemiyorum ama yorumlarda çıtçıtlı demişler
ysmnvrl Kızlar bu arada benim derdim sezeryandan sonra göbek kalması değil zaten göbekli olduğum için doğum sonrası o göbeğin yarama sarkıp yarayı kapatması inanılmaz canımı acıttı ilk gebeliğimde şuna da aynı durumu yaşamak istemiyorum
Zakine Dygkyz Dygkyz ne guzel yaa ,ne kadar zamanda sonuc aldiniz acaba,bende mekige basladim bikacgundur alt gobegim icin asiri csn sıkıyor
agilkaya Cicianne55 bunu nerden aldınız acaba internette link vs var mı ? Yapay zeka faja mia marka olduğunu söyledi ama bulamadım
Cicianne55 agilkaya trendyoldan aldım “Fit time” Satıcısından. Buna benzer çok var ben şortlu istedim bacağımı kesmesin diye. [https://ty.gl/6lraymqt584rt] (https://)
Fatmaa_mehmett Dygkyz evet öyle üçüncü gebelik olunca daha da kötü olacak gibime geliyor bu doğumdan sonra mekik yapmaya çalışırım inşallah
Fatmaa_mehmett Momyy_baby doğum şeklini bilmediğin için normal doğum olursa eğer altanda dikişin olacaktır kullanmadım bilmiyorum ama kullanışlı gibi gözükmüyor