tubikooo58 şükran hanıma gidiyorum hiç de kısa sürdüğünü düşünmüyorum. Konuşacağını konuşuyor, sizin sorduklarınıza cevap veriyor. Ultrason da deseniz bebeğiniz hareketini görene kadar bakıyor. Hareket etmezse bişeyler ye merdiven in çık gene gel diyo. Siz sedyeyeden kalkarken elinizden tutup yardım bile ediyor daha napsın . Ben çok memnunum