ozlemozdemir09  Hanımlar adetime 13 gün var. Ama ovulasyon testlerini yaptigim da tam çizgi cikmiyor. Yarın ve cuma günü değerlendirelim dedi eşim, Sol kasiğimdada sızı var. Geçmiyor ne yapmam gerekiyor? Ayni durumlari yasayan var mi
Selim_Alparslan ozlemozdemir09 Henüz pik olmamış canım hergün aynı saatte yap ve yapmadan 2 saat önce sivi alımını kes yoksa doğru sonuç vermiyor 🫶
ozlemozdemir09 yorgunannis yaaaa bu günleri değerlendiremezmiyiz şu anlık akıntım yok, ama sol kasık agrisi var
Bmsb Ya bende ilk kez yapıcam bu ovulasyon testini art medinkini aldım ayın 4’ünde doğurganlık günlerim başlıyor 8 inde ise yumurtalar gösteriyor ne zaman yapıcam nasıl yapıcam yardımcı olurmusunuz
ozlemozdemir09 Esma006 bugunde karnimda şişlik olmaya başladı. Bata 11 gün var. Öğlenden sonra kadin doguma kasıklarimi göstereceğim
ozlemozdemir09 Esma006 çicegim gittim sıra yoktu. Rahmimde sızı var karnıma dogru yayiliyor. Hamiş olanlar bunları yasadiniz mı
ozlemozdemir09 Selim_Alparslan güzelim Vallaah ovulasyon testi yapmayi bıraktım adetime 10 gün kaldı. Affedersiniz Akıntım var biraz, hamişseniz rahmimde sızı karnıma doğru yayıliyor anlamadim ya neyin nesi
Selim_Alparslan ozlemozdemir09 keske bırakmasaydınız ben burada adete 1 gün kala yumurtlayanı okudum 🤲 hayırlısı olsun inşallah