Kızlar selamlar🐣 22. Haftadayım tansiyon sorunum var sürekli tansiyonum düşüyor gibi hissediyorum elim ayağım titriyor. Ortalama değer 86-50 civarı çıkıyor genelde ve kalbim de çok hızlı atıyor çarpıntı oluyor. Nabzım hep 110 üstü çıkıyor normal mi bunun için acile gitmeli miyim sizce