diloscvs hamilelik süresince sizden istenen hiçbir testi yaptırmak zorunda değilsiniz ama sizde hak verirsiniz ki bu kadar doktor uzman bas bas testleri yaramaları yaptırın diye boşuna söylemiyorlardır. Bu taramalar sizin ve bebeğiniz gerek hamileliğiniz gerek doğum sonraki süreçlerinize en erken ve en sağlıklı yaklaşımın yapılabilmesi açısından önceden erkenden teşhis koymak anlamına gelir. Allah göstermesin farz edin olayın ciddiyetini anlamanız açısından örneklendiriyorum detaylı yaptırmadınız ve bebeğinizin bağırsaklarında bir sorun var buna doğduğu gibi müdahale edilip iyileşmesi mi daha iyi olur yoksa sizin çocuğunuzun ağrılarını kolik zannedip haftalar belki aylar sonra bi kontrolde denk gelindiğinde fark edildiğinde müdahale edilmesi mi daha iyi olur. Bu testlerin elbette %100 doğruluk payı yoktur ama en azından sonraki süreçler için size yol gösterici niteliktedir karar sizin yinede 🌸