tugceaydin26 Merhaba 32 haftalık hamileyim doğumdan sonra eskisehirde önerebiliceginiz çocuk doktoru varmı tecrübeli anneler yazabilir mi
zlemceylan tugceaydin26 ümit hastanesinde Tepebaşı Özlem kuğu öneririrm çok böyle tatlı bir kadın tane tane anlatıyor her şeyi
semaa0 tugceaydin26 devlette düşünürseniz Yunusemrede Orçun oral çok memnunuz biz ilaç yanlısı değil naif sakin bir doktor 😊
betuldenk şehir hastanesi var mı ? benimde 3 yaşında bir oğlum var ve hamileyim içime sinen doktor bir bulamadım şehir hastanesine yakın olduğum için oraya gidiyorum genelde
ozgeBudak006 Gürlife hastanesi-Mehmet cengiz inanılmaz donanımlı çok ilgili oğlum 4 yasında başka hiçbir doktor yüzü görmedi hep mehmet hocaya giderim. İnstagram hesabıda var hep aktif ordanda bakabilirsiniz