Senemceeee Aynı şeyi yaşadım oglum doğduğunda bana ve bebeğime de bulaşmıştı ve öksürüğe çevirmişti, dikişlerimden dolayı cok zorlanmıştım 🥲 doğumda bizim bağışıklığımız düşüyor bebis zaten malum dış dünyayla ilk kez karşılaşıyor o yüzden ikinize de bulaşabilir lütfen cok dikkat et gerekirse kendini ya da eşini karantinaya al aynı yatakta yatmayın uzak durun cok zor geçiyor çünkü canım 😶