Anneler bugün üzerimde fazlaca yorgunluk halsizlik var, kasık ağrılarım 2-3 gündür var, ama diyorlar kasık agrıları normal, sizcede normal mi?
birde akşam misafirim vardı, gittiler , mide bulantısı başladı, 10 dk sonra ishal başladı.
Ne oluyor anlamıyorum , erken doğum gibi bişey degildir değil mi, (32 haftalık )
- Çocuk ama oğlum 5 yaşında, kendimi tecrübesiz hissediyorum, bu şikayetler bu haftalarda normal mi sizce