melissa_cicek bende bugün 37yim. Dr kontrolüm vardı. 38de bakalım bebeğin pozisyonuna dedi aynı senin gibi, kanala girmemiş olursa sezeryana alabilirim ona göre hazırlıklı gel dedi. Sancım ağrım vs yok, bebek kilosu da daha 2500. İlk gebelik olduğu için mii 38de bebeğin kanala girmiş olması mı gerekiyor hiçbir şey anlamadım ben de , kafam çok karıştı 😓😓 bu hafta bende bütün tuşlara basıcam bakalım kanala girmesi için..