Sibelcelikkiran Kızlar daha önce doğuma gidiyorum diye post açmıştım doktorum pazartesiye kadar sancılanmazsan gel doğumu başlatalım demişti ve sancı gelmedi 18 Mart sabah 10da sancı almaya başladım saatler ilerledi ama benim açılmam ilerlemedi o gece sabaha kadar hafiften bir sancı çektim açılma belirli bir seviyede kaldı 19 Mart sabah 7 bucukta açıklığa tekrar bakıldı ilerlememiş 😣 benim artık gücüm kalmadı sezeryan kararı aldık vee oğlum 8 39da doğdu 💙 şükürler olsun 22 saat sancı almamı unutturdu bana o kadar güzel bir duygu ki anne olmak 💙 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍 biraz huysuz bir bebiş benim oğlum bugün felan hiç uyumadı ama şuanda uyuyor hemşire bol bol emzir sanki sararıyor dedi ve uyumayan oğluşum uyuyor acaba ilgisi varmıdır tek korkum şuanda bu inşallah sabah bir sorun çıkmazda oğluşumu alır evimize döneriz 🙏🏻 dualarınızı bekliyorum..
Tubahmet Sibelcelikkiran eğer besinsiz kalırsa şekeri düşer sarılık olur bundan dolayı uyur sen onu zorla uyandırıp emzirmeye çalış canım