İlk bebeğimde benimde nişanım geldi ağrısız acisiz hastaneye gittim doktor her ihtimale karşı yatırdı ertesi gün doğum yaptım şimdi ikinci gebeliğim bende bekliyorum kaç gündür arada sancım da oluyor ama doktor yeterli bir sancı değil diyor bu sefer nasıl olacak çok merak ediyorum