prensess2666 Haftaya girdim son 1-2 haftadır özellikle eğildiğimde veya ayakta çok kaldığımda sırtımın sağ tarafının batmasından rahatsızdım iş yapamaz hale gelmiştim dinlenince geçiyordu bugünse uyurken sağ gögsümün altının da battığını hissettim ve gün boyunca bu batmaya devam etti hala da var bu tarz bişey yaşayan var mı? Rahim büyüdüğünden üst tarafa baskı yapıyor şeklinde açıklamalar gördüm doğru mu sizde yaşadınız mı ama ağrıdan duramazsam ya da hiç iş yapamaz hale gelirsem ne yapacağımı bilmiyorum
gzmnrhal prensess2666 Benimde öyle oldu doktor muaynesinde bebegin kafasinin asagida oldugunu gogusümün altinada ayaklarini dayadığı bu yüzden ağrım oldugunu fark ettim seninde öyle olablir gogus kafesimi itiyor yürüyünce uzaninca pozisyon degisirse rahatliyor
donovan26 prensess2666 sırtın sağ arkası ise belin orası gibi böbrek genişlemesi olabilir. Benim de nefes aldıkça batıyordu böbrek genişlemesi çıktı gebelik sebebiyle…
meldaa41 prensess2666 22. Haftaya girdim bugün ve iki üç haftadır bende de aynı sorun var. Tam göğüs altında şiddetli batma oluyor yeri geliyor nefes bile zor alıyorum. Sabah randevum var doktora soracağım bakalım umarım normaldir
ntgctsn Evet bende de var aynı sorun, doktoruma kontrolde sordum normal olduğunu söyledi. Muhtemelen bebişin büyümesiyle ilgili bir durum, endişe etmeyin🌸
prensess2666 gzmnrhal 22. Haftadan beri kontrole gitmedim cumartesi günü kontrolüm var bakalım belki de öyledir
melike_165 @prensess2666 28. Haftadayım daha önce zatürre geçirdim sırtım o yüzden hep ağrırdı ama o ağrı değilmiş onu anladım tarif edilemez o ağrı sizi gerçekten anlıyorum birkaç gündür de göğüslerimin altında baskı var hafif kamburluk olduğu için canım yanıyor ama düz durunca geçiyor yatakta bile zor yatıp kalkıyorm çoğunluk yarı oturur pozisyonda uyuyabiliyorum o ağrıyı ne yaptıysam geçiremedim geceleri sıcak duş alıp yatıyorum bir nebzede olsa rahatlatıyor
prensess2666 melike_165 Aynen sürekli dik durmak gerekiyor ağrıyı hissetmemek için ama eğilmeden de hiçbir iş yapılmıyor malesef
meldaa41 prensess2666 Sordum her şeye normal diyorlar ya sinir olmaya başladım 😅 Bebek büyüdüğü için baskı yapıyordur normal bir sıkıntı yok dedi geçti
badhomian 35+6 dayım benimde sağ kabırgam fena ulturasonda baktığımızda dizini dayamıştı çılgın doğurunca geçer bacım yapcak bişey yok
prensess2666 meldaa41 Hamilelikte her şikayete normal diyip geçiyolar malesef ben gidince kesin banada aynısını söyleyecek
meldaa41 prensess2666 Muhtemelen o kadar ısrarla batıyor vs diye anlattım normal dedi geçti hiç üzerinde durmuyorlar. Allah yardımcımız olsun geçer inşallah 🙏