elifsenao Kızlar ilk gebeliğim 37+5 teyim en son 12 martta randevuya gittim doktorum haftalık kontrole gel demişti herhangi bir farklılık hissetmiyorum bu sebepten haftalık gitmedim randevuya acaba hata mı ediyorum gitmeli miyim ?🥲
kelebegim123 elifsenao evet gitmelisiniz doğumunuz yaklaştı ve siz farketmeseniz bile komplikasyonlar olabilir doktorlar bu yüzden haftalık kontrole çağırıp sancınızı vs kontrol ederler açıklığınıza bakarlar Yani benim ilk hamileliğimde bu şekilde ilerlemişti ve kesinlikle haftalık kontrole gelmelisin demişti.