Sizde de oluyor mu bilmiyorum kızlar şuan mesela eşim çok iyi ailesi çok iyi her şey için Rabbım şükürler olsun diyerek uyuyacağım ama dün gece tuvalete kalktım kendi kendime öyle bi bilendim ki herkesi arayıp saldırasım geliyor eşim uzakta görevde bi bakıyorum iyi ki benim kocam diyorum sonra kaderim çok kötü benim diyip ağlayasım geliyor 24 saat için de 10 farklı Duygu yaşıyorum ve insanlara böyle davranıyorum. Ki normalde hiç böyle biri değilimdir birinin bana kötülüğünü bilsem bile o konuyu kafamda halleder silerim kim olursa olsun ama hamilelik beni mahvetti ara ara farklı kişilere bileniyorum iş yerindekiler aynı şekilde sonra pat aman neyse iyiler oluyorum sevecen halime dönüyorum bi nerden hamile kaldım yaktım kendimi hayatım bitti diye ağlıyorum kendi kendime sonra dönüyorum iyi ki çocuklarım var diyorum. Yaşadıklarım bunu etkiliyor tabiki 2. Evliliğim 7 aylık evliyim babamı nikahında 3 gün sonra kaybettim bi de hemen hamile kaldım bi de oğlum var önceki evliliğimden 6 yaşında ama dile getireceğim şu olay oluyor ne yapacağım diye soracak bi şey bile yok her şeyin dibini en ucunu görmüş bi kadınım ne maddi durum u kafama takarım ne de bana edilen bi lafı çünkü her şeyi atlattım zamanında şuan ki hayatıma çok şükür tamamen elimde olmayan şeyler benim psikolojimi bozdu galiba. bu hormon mu yoksa ben deliriyor muyum