nur11111 Ya bide reglime şuan 8 gün kaldı iki üç gündür bugünle kasık ağrım çok var ve günde iki kere sağ kasıgımda batma veya sızı ağrı gibi bişey hissediyorum Regl yaklaştı diye mi yoksa hamilelik şüphesi mi duyayım 2 kere korunmasız ilişki oldu çünkü
ozlemozdemir09 nur11111 bendede ayni durum var. Bel agrisi sol kasikta sızı var. Adetime ise 13 gün var
busra1206 nur11111 benimde 8 günüm var canım benim her ay adete bu kadar kala ağrılarım olur ve adet olurum bende çocuk düşünüyorum 2. Yi oğlumda adet günlerimde dayanılmaz bir adet sancım olmuştu yani bu ağrılar bende olunca umudum kırılıyor inşallah vardır tabi gebelik ve âdet belirtileri birbirine benziyor
nur11111 ozlemozdemir09 senin ki biraz da gebeliğe müsait sanırım bende bel ağrısı yok olmadı kasık ve karın ağrısı Regl olcam gibi de hissediyorum gebelik de kafam karışık reglime de 1 hafta kaldı Ağrılar normal de anlamadım
ozlemozdemir09 nur11111 evet ikiside birbirine çok benziyor insanin kafasi karisiyor en sagliklisi, adetin gecmesini beklemek diye düşünüyorum
nur11111 busra1206 regl olurum ozaman diye yorumladım 😂 şuan zaten düşünmüyorum inşallah szinde 2.olur
salihaturky Zaten başlarda aynı adet olucakmissin gibi etkiler yaşamanız normal öyle de oluyor genelde.. kasık ağrısı karın ağrısı bel baş ağrısı adet öncesi septomlar gibi ayırt edilmesi çok zor oluyor bebek de olabilir adette o yüzden ya adet gecikmesi önemli
nur11111 salihaturky ya benim bel baş vs belirtim yok regl olucak gibi karın ve kasık ağrım var sadece 10. Günümde erken gebelik idrar testi yaptım negatif çıktı