annemutlucocuk Kızlar aranızda saç spreyi stoklayan var mı, benim gibi? :) Ben Taft kullanıyorum, çok memnunum başka kullanan var mı? Bu arada Migros’ta 14-27 Mart arası kampanya var bugün aldım kendime , 2. Ürün %50 indirimli satılıyor baya uyguna geldi.
Minejjan annemutlucocuk Allah var "acaba saç spreyi bebeğin neyine iyi geliyor acaba daha neler öğreneceğiz "diyerek girdim posta 😅😅😅😅😅😅
Vefas annemutlucocuk Bel agrılarından griplerden bebeklerin agırlıklarından güzelliği saldık çayıra mevlam kayıra diyorum 😂😂🤔🤣
Aylinannesi annemutlucocuk ben https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcSjOJu0J_G7apki38-fnSAesWxj9FUVbfCPE5B3bsdOp_GhGI4Y bunu kullanıyodum bıraktım kimyasal diye suan kullansam bi problem olmaz sanırım 35 haftalım boyatmaktansa idare eder diye .
Sengulkrgz Millet bez stogu yapiyor sen sac spreyi mi bacimmm 😁😁😁 bende bir seyin stoguna baslayacam artik vallaha 😁😁😁
annemutlucocuk Sengulkrgz haha valla napalım bakım önemli:) yoksa pahalıya geliyor. deneyimleri sormak lazım tabi:)
Vefas annemutlucocuk olmuyor canım ikiz gebeyim duş alsam mutlu oluyorum oda 1buçuk saat felan sürüyo şimdide grip olmuşum sağlık sağlık sağlık diyorum 🙏