Sss1947 ayy cidden 30unda olmam lazımdı hala olmadım. Şüpheleniyorum diye ilk gün kan verdim <0.0. Bugün yine verdim 0.2. Doktor 10. Gine kadar bekleyelim dedi ama ben artık yükselmez diyprum bi an önce regl olup yeni döngüye geçmek istiyorum. Bi de bir haftadır falan şiddetli bel ağrım var regl zamanı belim ağrımaz normalde. kasık ağrısı da ara ara girip çıkıyor, aşırı akıntım var. Regl olacaksam oluyum artık diye bekliyorum