Merhabalar
Hamileliğim normal seyrinde ilerlerken doktor 3.hafta kontrolümde pplasentada damarlanma gördü 2. Gebeliğim ve ilk gebeliğimde sezeryan olduğu için görülebilirmiş. Ama doğumum riskliymiş yapışma varsa damara doğumda ciddi kanamam olurmuş hayati. Tehlikesi varmış ve bu durumu doğuma kadar bilemiyorlarmış
Bu tarz bi durumla karşılaşan var mı?