_gecekusu Bumah kızım 14.5 aylık ben bırakmasam da elimde kaşığı çatalı alıp yemeye çalışıyor ya da eliyle daldırıyor bende bırakıyorum kendimde veriyorum o oyalanırken
Bumah _gecekusu bende ek gidaya basladim birakmayi dusunuyorum hep kendisi yesin diyede acaba zamani ne zamandir onu merak ediyorum zaten esas beni emerek doyuyo az bisey yiyo
Bumah _gecekusu evet kaşığa yemeğe dalıyo bırakmıyoda başlamak istiyorum ama eliyle alışır mı diye korkuyorum
_gecekusu Bumah kız zaten direkt çatal kaşıkk tutup yiyemez ki elle yiyorlar o aylarda yavaş yavaş da çatal kaşığa alıyorlar
bilgis Bumah emiyordu zaten anne sütü alıyordu genelde uyumadan önce yoğurt yedirmeyi tercih ediyordum daha uzun süre uyuyor
Bumah _gecekusu biliyorum canısı acaba ilerde kaşık çatal kullanmakta zorluk çeker mi yani onu düşünüyorum