Şuan 3-4 haftalık hamileyim arkadaşlar ilk betam 86,3 ikinci betam 209 çıktı sabahları çok rahatım ama gece 10 - 11 arası kasıklarımda regl sancısı gibi bir sancım var yoğunluk hissediyorum adetliyken bi anda kan boşalacakmış gibi bi baskı hissederiz ya öyle bi sorun var mı sizce sizde nasıl oldu bu zamanlar