kedimekim Bende 19+3 deyim ara da kaşık ağrım oluyor benimde rahmin büyüdüğü için bu tarz ağrılar normal önemli olan dinlenince geçiyor olması benim bide arada kasılmam oluyor yarın randevum var sorucam onu