Kızlar bu ay korunmasız ilişkilerim oldu 9.günümde ve 7.gününde test yaptım idrar testi 9.günde silik bir çizgi çıktı kan verdim yok negatifti sonrasında kadın doğuma gittim alttan muayene etti kese gebelik ya da kist yok dedi Herşey normal sadece gebelik düşünüyorum diye Folik asit verdi bugün 12.günümdeyim 2 gün önce kan geldi ama az adet gibi değil ilk defa böyle oluyor kasıklarımda ağrı var ve göğüslerimde hala bir şişkinlik yok ne yapmalıyım sizce