Sevgiiss alt ast artmış safra asidin sınırda çıkmış büyük ihtimal ilaç başlanır benim safra asidin 3 buçuk gibi bi değerdeydi ama alt 600leri ast 450 yi geçmişti ursaktive diye bi ilaç başlandı değerlerim normale dönmüş hala ilaç kullanıyorum enzim lerden dolayı perinatoloji 38 veya 39 da doğum yapılamasını uygun görmüş enzimler yükselince doğum biraz erken olabiliyor