mucizebebekkk589 letu tedavisini duymadım daha önce , basit kist diye geçiyormuş önemli bir şey değil dedi ama boyutu 8 cm i geçmişti takipliydim , suan ki aklım olsa olmazdım ameliyat gittiği yere kadar ilaç kullanırdım ama gebelik düşünüyorum diye daha fazla doğum kontrol hapı kullanmak istememiştim , sonrasında babamı kaybettim sonra safra kesemi aldırdım ameliyat ile , sonra kistim tekrarladı doktor stres yaptın mı çok bu süreçte dedi yapmamak elde mi…. Ama suan 2 ay daha süre verdim kendime geçmesi için geçmezse mecbur olacağım , daha önce doğum yaptım öncesinde kist nedir bilmezdim çoğu kadında olduğunu ve normal olduğunu söyledi doktor ama insan yine de tedirgin oluyor …