simaycav Az önce artan maliyetler sebebiyle bu gece son kez foruma bak diye bildirim geldi. Kapanırsa nereden bilgi alıciiiiiiizzzz???
Gizem_erdag kızlar forumun bu şekli yeni mi oldu ben hiç sevmedim alışamadım ya bende mı değişik görünüyor yoksa
tahamommy Gizem_erdag ayarlardan eski sürüme dönebiliyosunuz, bende yenisini pek sevemedim hemen döndüm eskiye
tahamommy ikiprensesannesi___ yenisi bilgisayardan girer gibi olmuş eskisi şimdiye kadar kullandığımız canım