trkmn1903 İlk doğumum devlette oldu ben kendi adıma konuşayım; berbat bir deneyim yaşadım eğer senin doğumun vajinal doğum olacaksa şunu söyleyim takipli olduğun doktorun doğuma girmesi imkansız gibi bir şey o anda hangi doktor ebe varsa doğuma o giriyor ben planlı sezaryen olduğum için kendi doktorum gün verip doğumu yapmıştı ayrıca refakatçi vs devlet maalesef erkek kabul etmiyor özel odan yoksa tabi özel oda ihtimali de her hastanede olmuyor