Kızlar 2. Sezaryenım olacak. Oğlum 41+3 te bile doğmayınca mecburi sezaryen oldum. Bunda da doktorum 38+5 e kadar bekleyelim diyor. Tabi ileri ki haftalarda değişebilir çocuğun durumuna göre ama şimdilik durum bu. 34. Haftamdayım ❤️ Sizler de durumlar nasıl..