2cocukannesi0 htcefyp normal tabiki 12+3 le bel ağrısı yaşıyorum ve normalmiş doktoruma sordum rahim genişlemesi yüzündenmiş tamamen ağır kaldırmayın
2cocukannesi0 htcefyp amin inşallah rabbim hepimize kolaylık versin tek nefeste çıkalım doğumlardan 💗💗💗