nurgulllllll 32de çalışabilir raporu alırsak sağlık istirahat raporu alamıyoruz diye biliyorum,
Ama yıllık izni hiç düşünmedim. Ben şuandan üçer beşer almaya başladım çünkü doğum iznim yeni yıldan sonraya kadar uzayacak(temmuzda inşallah doğumum) o yüzden devretmeyeceği için yıllık izin haklarımı kullanıyorum şimdiden.
Üstte kalsın sevgiler