Funda_Mersin
Neredeyse her gün gaz sancısı çekiyorum ve gavisconsuz yaşayamıyorum neredeyse.26+2 deyim. Alttan üstten gaz çıkarmaktan bıktım :(( benim gibi olan var mı yoksa bende mi bi gariplik var😳 bazen öyle bir şişiyorum ki Doğum yaklaştığında ne hale geleceğim çok Merak ediyorum🙈