Zeynpatak Derya6734 tamam canim bebis doginca gelsin de simdi gelmese de olur . Korktum bi yetemezsem diye😕
Zuzu97 Derya6734 32+2 haftalığım yaklaşık 2 haftadır bendede oluyo öyle sızlıyo sonra hissediyorum damla damla akıp gidiyo göğüs pedi kullanıyorum artık
xwoman Derya6734 benimde iki seferdir atletime baktığımda sadece sol göğsümün oldu yerde sarı bir leke görüyorum . süt mü gelmiş oluyor ben hiç fark etmiyorum .
xwoman Derya6734 bende sizlama yok. Senin goguslerin mi sizliyor. Birde benim arada gelmis oluyor farketmiyorum bile. Sari bir leke var atletimde oyle diyim.
Derya6734 Yasemincifci normalmiş ben doktoruma sordum korma süt gelmesinden dedi 🤲 çok şükür endişelenecek birşey yok
Caliskan Benim 12.haftamda geldi🙄 ya öyle çok değil tabi ama 3-4 damla ilerleyen dönemlerde geldiğini biliyordum ama bu hafta olması baya korkuttu. Doktoruma sordum olabilir sadece elleme uyarma dedi. Benim o hafta normalse ilerleyen haftalarda olması çook normal demek ki😅
Hilalalara Derya6734 canım o süt bende 25. Haftam da gelmeye başlamıştı şuan 36 haftalığız o kanallarının süt için hazırladığını gösteriyo