Sevimlimom Kızlar bugün sabahtan beri sık olmasa da ara ara sancı karnın kasılıyor ayakta durduğumda ağrı oluyo rahimde sızlama hissi aynı regl olurken içerde bisey gelir o his ama öyle agrili değil normal mi acaba ben mi endişe ediyorum
mavisanne0 Sevimlimom bende bugün böyleydim bol su içip dinlendim şuan daha rahatım bir de sürekli karnım sertleşiyordu bende 32+6 doktora göre 1 hafta önde gidiyorum haftamızda çok yakınmış
Htcmommyy2125 Sevimlimom 33+2 bende hemen hemen aynı günlerdeyiz. Benimde çok kasılmam oluyor normaldir diye düşünüyorum artık sonlara geldik 🫠 sağlıcakla kolaylıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah 🌺
Sevimlimom Htcmommyy2125 geçmezse acile bile gitmeyi düşündüm 2. Gebelik amin insallah canim cümlemize
sema0526 Acile gittiğinizde alttan bakmak istiyorlar mı kasılma olunca bazı doktorlar alttan muayne etmeden nst ye bağlamıyo