ozlemozdemir09 umutetm sıra yoktu güzelim yaaa teee salı gününe sıra vardı, bugünde rahmimin içinde doygunluk var ya hamilelik mi adet mi çözemedim
umutetm ozlemozdemir09 allah gönlüne gore versin istiyosan inşallah hamileleiktir benimde kasığım batıyo arada ağrıyor geçmedi daha
ozlemozdemir09 umutetm inşallah guzelim benim evet bebek istiyoruz nasipse bu ay inşallah olur adetime 10 gün dayanabildiğim kadar bekleyeceğim