Bende 34. Haftaya girmek üzereyim. Çok hareketli bir insanım yorulmam neredeyse hiç ama bazen aniden bir yorgunluk oluyor 5 dakika sonra geçiyor. Hızlı nefes alıp verdiğim oluyor. Oturduğum yerde nefes nefese kalıyorum. Bebişlerimiz artık ağırlaştı ben bu yüzden olduğunu düşünüyorum. Korkulacak bir şey yok bunlar tahminimce çok normal olan şeyler. Benimde sırtım belim ağrıyor gün içerisinde masaj yapınca geçiyor. Kolay bir doğum olsun Allahın izni ile hepimiz için 🤲🏻🤲🏻