Gurbetci1anne sabo27 Kürt’üm ama ilk defa duydum. Çocuğunuza isim koyarken lütfen geleceğini okul hayatını düşünün. Çünkü akran zorbalığı çok fazla var okul hayatı boyunca son yıllarda da çok arttı. Seçtiğiniz isim kulağa çok tuhaf geliyor
seda_1gul sabo27 bende ilk defa duydum ama Kürt kökenliyse bide ve biraz kulağa hoş gelmemesinden dolayı okulda vs iş hayatında da problemler yaşayabilir
sabo27 Htcmommyy2125 bırakacağım isim Reber yani bizim buralarda koyuluyor doğu tarafında işte yanına isim arıyorum daha çok Türkçe ilerde hangisini kullanmak isterse diye
rnt_ Kulağa hiç güzel gelmiyor ya. Çocuğun ismini her söylediğinde ikinci kez tekrar etmek zorunda kalacaksınız kimse anlamayacak
asmin_12 sabo27 yorum yapanlar şaka mı kime göre neye göre söylüyorlar güzel olmadığını siz beğendiyseniz tamamdır kimseye yargılamak düşmez sırf kürt kökenli isim olduğu için eleştirmek sacmalıkk bu şekilde koyulabilir Reber Aras Reber Eymen Reber Miran Reber Yiğit Reber Kuzey Reber Kaan Reber Ömer Reber Emir Reber Baran Reber Doruk Reber Mert Reber Kerem Reber Umut Reber Rüzgar
neslihanttk ibel valla banada ilk öyle geldi hadi büyükler neysede okul da çok zorbalarlar ismiyle çocuğu
ibel neslihanttk evet okul hayatında isim o kadar önemli ki hele ki alışılmadık farklı anlamlara çekilebilecek isimleri kullanmak zorlayıcı
Cicianne55 Bence direk Reber ismini koyma. O kadar güzel kürt erkek isimleri var. Ben olsam Baran koyardım. He ille Reber olacak dersen Reber Baran güzel. Yani Kürtce ismin yanına Eymen, Ayaz falan gibi isimler olmaz.