senaminikce 23 haftalık oldum fakat arada hissediyorum pek hissedemiyorum birde kilodan dolayı mı pek hissedemiyorum bişey oldu diye korkuyorum lütfen yardımcı olur musunuz?
kurkmantosuzmadonna senaminikce 19. Haftanın sonunda hissettim. Bazı gebeler 23 ten sonra hissediyormuş. En son ne zaman gittiniz muayeneye ?
busra4646 senaminikce o haftalarda normal iki güne bir hissetmeniz bende de öyle olmuştu ama 30 dan sonra hergün hissedersinjz az da olsa
bsrelif 20’de hissettim. Şu an 24+2 çok hareketli. Hatta hareket ettikçe midem bulanıyor. Şu saçlı doğacak hurafesi doğru galiba
buketdeniz19 senaminikce 15. Haftamda içimden birşey kayıyormuş gibi hissetmeye başladım şuan çok rahat tekmelerini hissediyorum 19+3 haftalığım ben zayıfım büyük ihtimalle ondan 44 kiloyum