yusufasel011_ Gebeliğim 6+5 çok şiddetli göğüs ağrısı yaşıyorum dokunamıyorum kıyafet batıyor resmen evde südyen falan takmıyorum ama çok şiştive ağrı sızı var normal mi şimdiden bu denli olması
busra4646 yusufasel011_ çok normal bende öğrendiğim de 1 aylıktı adet gecikmesi ve göğüs ağrısından bildim yani çok hassas oluyo o zmnlar
ftmgvnn yusufasel011_ benimde 2. Gebeliğim ilk 3 ay çok fena ağrıdı resmen göğüs ağrısına uyanıyordum geceleri hiçbişey takamadım sonra yavaş yavaş azaldı korkma normal
ftmgvnn larlor benimde ilk gebeliğimde ne bulantı ne ağrı hiç belirtim yoktu her gebelik kendine has bence