serius Yani mantığı ne acaba merak ettim… Normal doğum 40 lari goruyo.bebeler . Gelişim açısından çocukta fark olusturmuyo mu bu durum
defnosunannesi_ serius benim doktorum da 38 olduktan sonra alırım ileri haftalara kadar bekletmem dedi bir sorun olmaz ise ,karında gerilme oldukça son hafatlar da tehlikeli olabiliyormuş önceden sezaryen olduğun için tabiki bu durum dikişler zorlanabilir dedi
ilkgozagrimhavinim serius bebeğin doğum kanalına girmesini istemiyorlar heleki normal doğum anne için risk teşkil ediyorsa.
mickey serius Benim bildiğim bebeğin gelişimi ile de alakalı bir durum. Benim bebeğimin kilosu yüksek di ve gelişimi de sürekli 1 hafta önden gidiyordu. Doktorum daha fazla beklemeye gerek yok dedi. 38 de gün verdi ve 38+5 de almışlardı.
serius ilkgozagrimhavinim hm benim oğlan kanalda sıkışmıştı 37+3 olmasına rağmen siz deyince hatırladım
mom_51 Doğum kanalına girerse oradan çıkarmak sıkıntı kuzum. Ama 38 diye bir kaide yok. Benim 3. Sezaryen olacak doktor 39 haftada olur doğum demişti
mickey serius Bebeğin kilosu yeteri kadar yerindeyse neden sağlıksız olsun ki. Sonuçta o haftalar beklenen doğum olarak adlandırılıyor. Bazı bebekler sezeryan dışında kendisi erken gelmek istiyor sancı ile. Bekle haftanı tamamlada öyle gel denmiyor
serius valeriaa_ e çocuk açısından sorun teşkil etmesin de .. ben hep içerde ne kdr kalsa o kdr iyi kafasindaym aklıma düştü bı an
Prensesmom_ serius dikişler açılabilir , bebek kanala erken inebilir yaşadık hemde 30 üncü haftada yaşadık ve acil kodla sezaryana aldılar ikinci gebeliğim de bu 3 buna da üzerinden 4 yıl geçmiş diye normal doğum deneyebilirsin dediler 😵💫
serius Prensesmom_ ay otuz bı de. Sorunsuz oldu inşallah doğumunuz.. normal mi istiyorsunuz bu doğumu .
anne2257 Prensesmom_ hangi il Hangi hastanede dediler acaba normal olur diye Bende 6 yıl dolmuş olacak neredeyse ona rağmen sezaryen diyolar doktorlar
bilgis serius bende sizinle aynı şekilde düşünüyorum bebeğin doğum zamanını bebek belirmeli bence çok acil bir durum yoksa ağrı varsa su gelmişse o zaman sezeryan yapılmalı benim ilk doğumum erken doğum oldu 36 haftada 5 cm açılma ile sezeryanla alındı bence anneyi riske atmak istemiyorlar
serius bilgis ben de o kanatteyim açıkçası . Normal olunca kirklara kadar bekleniyor da sezeryanda neden beklenmiyo. . Çocuğun gelişimi için beklenmesi daha mantıklı geliyor bana. Oğlumda 37 . Haftada suyum geldi aldılar ona bı şey diyemem ama bı sorun yoksa erkenden anne karnından ayırmak çok da mantıklı gelmedi açıkçası.
serius anne2257 bizimkiler hiç o ihtimali konuşmuyor bile. Sezeryan miydi ilki sorusunna evet der demez e tm günu.ayarlariz zamanı gelince deniyo direkt
mom_51 serius suyum sızıntı şekilde gelmiş farketmemişim kuzum. Su bitince doktor riske atmak istemedi bide ben normalden korkmuştum 🫣 öyle sezaryen olmuştum