nursenasu27 Kızlar iki aylık olacağız sizlerin önerisi tecrübesi nedir bu konuda şu an uyuz hastalığı ile mücadele ediyoruz onun geçmesini bekliyorum arkasına aşıları var ne zaman yaptırmalıyım sizde
minikmucizem26 nursenasu27 doktorlar genelde 2 ve 3 aylıkken sünneti öneriyor…nasip olursa ben 3 sylik olduktan sbra yaparım diye düşünüyorum şehir hastannesinde
nursenasu27 minikmucizem26 Sağlıkla kolaylıkla geçer inşallah aşı dan da çekiniyorum açıkçası tek başımayım gurbetteyim ilk bebeğim ne olacak ateşi huzursuzluğu vs
minikmucizem26 nursenasu27 şimdiki asilar bebeklere ateş huzursuzluk yapmiyor bnce ya..benim iki çocuğumda hic bir asi sonrası ateş yada başka bir sorun yaşamadan geçirdik iki yılı cok sukur…anlık bir huzursuzluk olur geciyor ertesi gun sizce korkmayın