36+1 bugün kontrolüm vardı biraz sancı çıktı ve bebek hareketi az diye acile yönlendirdi doktorum şekerli serum verdiler düzeldi diye çıkışım verildi ve şuan çok fena altımda baskı var ayağa kalkamıyorum resmen sancı değilde altımda bıçak batması gibi ani acı oluyor saniyelik sizce serumdan kaynaklımı ki eşim gidelim hastaneye diyip duruyor bende sürekli gitmek istemiyorum ne yapsam bilemedim varmı aynı durumu yaşayan fikirlerinize ihtiyacım var?