HakanKemal Ben 3 gün kendi çabamla geçsin diye uğraştım aynı senin gibiydim ağzımı açıp konuşamıyordum ağrıdan mecburen sağlık ocağına gittim ve doktor enfeksiyon olmuş faranjit dedi ve antibiyotik yazmam gerekiyor geçmez daha sıkıntı yaratır dedi bir sorun olmaz dedi ben yine içim rahat etsin diye kendi kadın doğumcuma da söyledim antibiyotik verildiği kullanmamı salgın olduğunu antibiyotiksiz geçmeyeceğini söyledi, gebelikte enfeksiyon durumlarında bazı güvenli grupta antibiyotikler varmış böyle durumlarda yazıyormuş doktorlar mecburen eğer şikayetlerin evdeki yöntemlerle geçmiyorsa mutlaka danış antibiyotiği doktoruna, ben iki gündür kendime geldim rahatça yiyip içebiliyorum şuan